Окуляри Warby Parker

Співзасновник та CEO компанії Warby Parker Ніл Блументаль розповів про складний шлях до успіху компанії, яка спеціалізується на продажу окулярів. У подкасті Yahoo Finance «The Big Idea» він зазначив, що на початку 2010 року, коли компанія тільки стартувала, ціни на окуляри були «дорожчими, ніж iPhone». Блументаль і його колеги вирішили скористатися популярністю онлайн-торгівлі, пропонуючи окуляри за значно нижчими цінами.

«Кращі бізнес-ідеї вирішують реальні проблеми», – стверджує Блументаль. Він зазначив, що покупці часто виходили з оптики, відчуваючи, що їх обманули через завищені ціни. Warby Parker, за ціною в $95, пропонує окуляри, які раніше коштували $400, включаючи рецептурні лінзи.

З метою вдосконалення моделі Блументаль запитував думку своїх однокурсників про інноваційний підхід компанії. Хоча відгуки були позитивними, він відчував, що люди не зовсім впевнені у своєму виборі. Це спонукало його до створення програми домашнього приміряння, де клієнти отримують п’ять пар окулярів на п’ять днів для тестування.

Цей підхід став ключовим для успіху Warby Parker. Однак, з моментом запуску програми, компанія стикнулася з нестачею окулярів через великий попит. Блументаль розповів, що їм довелося призупинити програму, оскільки всі окуляри були роздані клієнтам, і чекати, поки вони повернуться, щоб знову почати відправлення.