Жінки, які керують брендом текіли 1953

Шивам Маллік Шах та Ліндсі Девіс Стовер заснували бренд текіли 1953, щоб змінити правила гри в індустрії, яка стає все популярнішою серед жінок. Як зазначає компанія на своєму сайті, 1953 є «заснованою, вирощеною, дистильованою та керованою жінками». У подкасті Yahoo Finance «The Big Idea» підприємці розповіли, як їм вдалося досягти успіху в традиційно чоловічій сфері.

«Я виявила, що жінок у світі текіли важко знайти», – поділилася Девіс Стовер. «Ми вирішили створити компанію, де кожен етап, від вирощування до дистиляції, буде виконуватись жінками. Навіть назва нашої компанії 1953 символізує рік, коли жінки в Мексиці отримали право голосу», – додала вона.

Шах зазначила, що багато людей не вважали за потрібне мати жінок на всіх етапах виробництва. Вони сприймали це як щось непотрібне для якості продукту. Проте підприємці не зупинилися і продовжили пошуки, спілкуючись з представниками дистилерій і фермерських господарств у Мексиці.

Врешті-решт, їм вдалося знайти Кармен і Адріану, які керують сімейною дистилерією, з якою тепер співпрацює 1953. «Їхня сім’я володіє цією дистилерією понад сто років, і вони навчали жінку-мастера дистиляції Росіо Родрігес, яка підписує кожну пляшку», – розповіла Шах.

Хоча на шляху до створення бренду з акцентом на жінок було багато перешкод, найбільшим викликом залишалося знайти ферму агави, яка належала б жінкам. Традиційно ці ферми передаються від батька до сина, але Кармен і Адріана допомогли їм знайти ферму, з якою вони тепер співпрацюють.