
Компанія Zillow вирішила заборонити публікацію будинків, які спочатку рекламуються лише для вибраних покупців, на своєму веб-сайті. Це рішення стало частиною тривалого конфлікту в індустрії нерухомості щодо приватних оголошень.
Згідно з інформацією, опублікованою на сайті компанії, якщо оголошення рекламується безпосередньо споживачам без розміщення в системі MLS (багатоканальний список), воно не буде відображатися на Zillow. Це правило набуде чинності наступного місяця.
Рішення Zillow стало відповіддю на нове правило Національної асоціації ріелторів, яке має на меті врегулювати суперечки в індустрії нерухомості щодо політики, що стосується півсекретних оголошень, відомих як “покет” або “оф-маркет” списки. Це правило надає продавцям можливість затримати широке рекламування своїх будинків онлайн, залишаючи при цьому вимогу про внесення оголошень до спільних баз даних протягом доби після початку публічного маркетингу.
Згідно з новими правилами Zillow, будинки, які отримали обмежене публічне маркетування, такі як пости в Instagram або статус ексклюзивних пропозицій на сайті одного брокера без розміщення на MLS, будуть заборонені для подальшої публікації на їхньому веб-сайті на весь термін дії оголошення.
Суперечності навколо вимоги щодо розміщення в MLS, відомої як Політика чіткої співпраці, існують протягом тривалого часу. Підтримувачі цієї політики, зокрема Zillow та Redfin, вважають, що вона сприяє прозорості та допомагає продавцям отримувати вищі ціни за свої будинки. Однак деякі брокери виступають проти таких жорстких вимог, стверджуючи, що це обмежує вибір продавців.