Згідно з новим звітом компанії TransUnion, зростає частка споживачів, які потрапляють до ризикового сегменту кредитування. У третьому кварталі 2023 року 40,9% споживачів мали кредитні бали у діапазоні 781-850, що на 3,8% більше, ніж у аналогічному періоді 2019 року. Водночас, сегмент субпрайм-кредитування, де кредитні бали коливаються від 300 до 600, також збільшився, повернувшись до рівнів 2019 року.
Зниження кількості споживачів у середньому сегменті кредитування (near prime, prime, prime plus) свідчить про те, що все більше американців рухаються до крайнощів кредитного спектру. Зокрема, 14,4% споживачів віднесені до субпрайм-категорії, що може призвести до підвищення процентних ставок і ймовірності дефолту.
Мішель Ранері, віце-президент TransUnion, зазначила, що ми спостерігаємо розкол у якості кредитування. Багаті домогосподарства продовжують витрачати, незважаючи на зниження споживчої впевненості і зростання цін. Вона також підкреслила, що важливо спостерігати за тим, як субпрайм-група зможе управляти своїми кредитами.
Наразі рівень прострочення кредитних карток не демонструє різкого зростання, незважаючи на те, що обсяги кредитів для субпрайм та супер-прайм споживачів зросли. Проте, за даними TransUnion, прострочення за автокредитами зросли, зокрема, на 4 базисні пункти в річному обчисленні.
